Bedenking…

In deze donkere dagen kijkt een mens al eens meer naar de televisie dan gewoonlijk en het doet soms pijn aan de ogen. Zelf heb ik het moeilijk met de steeds toenemende druk die zenders gebruiken om hun programma’s aan de kijker verkocht te krijgen. Zelfs met evenementen als Night of the Proms, wordt een reclamecampagne op poten gezet waar je je schuldig bij voelt als je er niet bent geweest. Dat mensen tegenwoordig daar nog inlopen, kan mijn niet schelen, iedereen gebruikt het verstand dat hij/zij heeft. Toch stel ik mij de vraag of dit overaanbod wel nut heeft en kwalitatief bijdraagt tot ontwikkeling en degelijke opvoeding van onze jonge mensen…

Over Gene Vangampelaere

Office 365 Expert / Microsoft Innovative Educator Expert
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.