Meer te kiezen maakt niet gelukkig.

De economie moet zich meer aantrekken van de psychologie. Veel keuzes zijn domweg te moeilijk, waardoor de consument niet altijd verstandig en voorspelbaar kiest, maar vaak op gevoel en soms zelfs helemaal niet. Lees hier een verslag.

 

Bron: Kennislink.

 

Kiezen%20LCD

Advertenties

Over Gene Vangampelaere

Office 365 Expert / Microsoft Innovative Educator Expert
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.